Monday, 04 February
ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေပၚရွိ ဘူးသီးေတာင္-ေမာင္ေတာေမယုေတာင္ေပၚ ကားလမ္းလွိဳဏ္ေခါင္း ရွည္ ေရွာင္ ကြင္းလမ္းအား ျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ယူ ေဖာက္လုပ္ေနေၾကာင္းႏွင့္ ယခုဘ႑ာႏွစ္ကုန္တြင္ အျပီးသတ္ႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
၁၉၁၈ ခုႏွစ္က စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ လွိဳဏ္ေခါင္းရွည္သည္ႏွစ္တစ္ရာနီးပါး သက္တမ္းၾကာလာျပီ ျဖစ္သျဖင့္ လွိဳဏ္ေခါင္း ရွည္ႏွင့္
အစားထိုးရန္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းအား ေဖာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
အဆိုပါေတာင္ေခါင္း ေရွာင္ကြင္းလမ္းကို လမ္းအရွည္ေပ ၁၈၀၀၊ အက်ယ္ ၅၀ ေပတြင္
ကတၱရာ ၁၈ ေပ ခင္းရန္ ရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေတာင္ေပၚကားလမ္း၏ အျမင့္ဆံုး ေနရာတြင္
ေပ ၃၂၀ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ေတာင္ေခါင္းေရွာင္ကြင္းလမ္းမွာ
ပြင့္လင္းရာသီတြင္သာ ေဖာက္လုပ္ႏိုင္ျပီး မိုးတြင္းကာလတြင္
ေတာင္ေျမျပိဳျခင္းေၾကာင္း လမ္းမ်ား ပ်က္စီးခဲ့ရသျဖင့္ လက္ရွိ
ေဖာက္လုပ္ေနမႈကို ေတာင္ေျမျပိဳဆင္းမႈမွ ကာကြယ္ရန္ေတာင္ကို ေလွကားထိုက္ပံုစံ အဆင့္ဆင့္ ေဖာက္ လုပ္ထားေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းကို မိုးတြင္းက ပ်က္စီးခဲ့သည့္ အပိုင္းမ်ားကိုေျမတူးစက္မ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ ျပဳျပင္လ်က္ရွိေနျပီး မတ္လ တြင္ အျပီးသတ္ လုပ္ငန္းအေကာင္အထည္ ေပၚႏိုင္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ေမယုေတာင္ေပၚ ကားလမ္းသည္ ျမန္မာ-ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးအတြက္ အဓိက အေရးပါသည့္ လမ္းျဖစ္သည့္အျပင္
နယ္စပ္ေမာင္ေတာျမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည့္ တစ္ခုတည္းေသာ လမ္းျဖစ္သည္။
အဆိုပါလမ္းကို ျဗိတိသွ်ေခတ္က ရထားလမ္း အျဖစ္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီး ေတာင္ေပၚလမ္းတြင္ ၁၉၁၈ ခုႏွစ္ကေဖာက္လုပ္ခဲ့ေသာ လွိဳဏ္ေခါင္းႏွစ္ခုမွာ လည္း ႏွစ္ကာလၾကာ လာၿပီျဖစ္သျဖင့္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ျပင္ဆင္ခဲ့ရျပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ေတာင္ေခါင္းမ်ား နိမ့္က်လာေနသျဖင့္ ေရွာင္ ကြင္းလမ္းအားေဖာက္လုပ္ေနျခင္းျဖစ္ေၾက ာင္းလည္း သိရသည္။
ဓာတ္ပုံ - ဓါတ္ပံု- ေမယုေတာင္ေပၚ လွိဳဏ္ေခါင္းရွည္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းအားေျမတူးစက္မ်ားျဖင့္ ေဖာက္လုပ္ေနစဥ္
Eleven Media Group
Monday, 04 February
ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေပၚရွိ ဘူးသီးေတာင္-ေမာင္ေတာေမယုေတာင္ေပၚ ကားလမ္းလွိဳဏ္ေခါင္း ရွည္ ေရွာင္ ကြင္းလမ္းအား ျပည္သူ႕ေဆာက္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းမွ တာ၀န္ယူ ေဖာက္လုပ္ေနေၾကာင္းႏွင့္ ယခုဘ႑ာႏွစ္ကုန္တြင္ အျပီးသတ္ႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
၁၉၁၈ ခုႏွစ္က စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ေသာ လွိဳဏ္ေခါင္းရွည္သည္ႏွစ္တစ္ရာနီးပါး သက္တမ္းၾကာလာျပီ ျဖစ္သျဖင့္ လွိဳဏ္ေခါင္း ရွည္ႏွင့္ အစားထိုးရန္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းအား ေဖာက္လုပ္ေနျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
အဆိုပါေတာင္ေခါင္း ေရွာင္ကြင္းလမ္းကို လမ္းအရွည္ေပ ၁၈၀၀၊ အက်ယ္ ၅၀ ေပတြင္ ကတၱရာ ၁၈ ေပ ခင္းရန္ ရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေတာင္ေပၚကားလမ္း၏ အျမင့္ဆံုး ေနရာတြင္ ေပ ၃၂၀ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ေတာင္ေခါင္းေရွာင္ကြင္းလမ္းမွာ ပြင့္လင္းရာသီတြင္သာ ေဖာက္လုပ္ႏိုင္ျပီး မိုးတြင္းကာလတြင္ ေတာင္ေျမျပိဳျခင္းေၾကာင္း လမ္းမ်ား ပ်က္စီးခဲ့ရသျဖင့္ လက္ရွိ ေဖာက္လုပ္ေနမႈကို ေတာင္ေျမျပိဳဆင္းမႈမွ ကာကြယ္ရန္ေတာင္ကို ေလွကားထိုက္ပံုစံ အဆင့္ဆင့္ ေဖာက္ လုပ္ထားေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းကို မိုးတြင္းက ပ်က္စီးခဲ့သည့္ အပိုင္းမ်ားကိုေျမတူးစက္မ်ားျဖင့္ ျပန္လည္ ျပဳျပင္လ်က္ရွိေနျပီး မတ္လ တြင္ အျပီးသတ္ လုပ္ငန္းအေကာင္အထည္ ေပၚႏိုင္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ေမယုေတာင္ေပၚ ကားလမ္းသည္ ျမန္မာ-ဘဂၤလားေဒ့ရွ္ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးအတြက္ အဓိက အေရးပါသည့္ လမ္းျဖစ္သည့္အျပင္ နယ္စပ္ေမာင္ေတာျမိဳ႕သို႔ ဆက္သြယ္ထားသည့္ တစ္ခုတည္းေသာ လမ္းျဖစ္သည္။ အဆိုပါလမ္းကို ျဗိတိသွ်ေခတ္က ရထားလမ္း အျဖစ္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ျပီး ေတာင္ေပၚလမ္းတြင္ ၁၉၁၈ ခုႏွစ္ကေဖာက္လုပ္ခဲ့ေသာ လွိဳဏ္ေခါင္းႏွစ္ခုမွာ လည္း ႏွစ္ကာလၾကာ လာၿပီျဖစ္သျဖင့္ အၾကိမ္ၾကိမ္ ျပင္ဆင္ခဲ့ရျပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ေတာင္ေခါင္းမ်ား နိမ့္က်လာေနသျဖင့္ ေရွာင္ ကြင္းလမ္းအားေဖာက္လုပ္ေနျခင္းျဖစ္ေၾက
ဓာတ္ပုံ - ဓါတ္ပံု- ေမယုေတာင္ေပၚ လွိဳဏ္ေခါင္းရွည္ ေရွာင္ကြင္းလမ္းအားေျမတူးစက္မ်ားျဖင့္ ေဖာက္လုပ္ေနစဥ္
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment